خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/09 - 10:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم‌آبادی:

عملکرد بانک کشاورزی در اعطای تسهیلات بانکی بسیار ضعیف است/ بروز بحران برای 2500 چاه موتور در سبزوار به دلیل قطع روزانه 5 ساعت برق

نماینده مردم سبزوار در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه بیش از 2500 چاه موتور در این منطقه دچار بحران جدی ناشی از قطع روزانه 5 ساعت برق شده‌اند از عملکرد بانک کشاورزی در اعطای تسهیلات بانکی به کشاورزان انتقاد کرد.

بهروز محبی نجم‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود که رفع آنها را در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است، گفت: خاموشی چاه موتور‌های کشاورزی یک مساله بنیادی و اساسی در این منطقه است کما اینکه بیش از 2500 چاه موتور در حوزه انتخابیه دچار بحران جدی ناشی از قطع روزانه 5 ساعت برق شده‌اند و این بحران ریشه در ناترازی دارد که در گذشته بر ما تحمیل شده بود.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وضعیت نابسامان اشتغال هم به صورت عام یک مساله بنیادی است که باید در جهت ساماندهی آن تدبیری اساسی اندیشیده شود.

وی یادآور شد: نحوه اعطای تسهیلات بانکی از دیگر مشکلات مردم این منطقه است چراکه چهار ماه است که بانک‌ها تقریبا تعطیل هستند به ویژه بانک کشاورزی در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده است و سیاست‌های این بانک باعث بروز مشکلاتی برای کشاورزان شده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: در این شرایط پیگیری در جهت رفع مشکل ناشی از خاموشی چاه موتورهای کشاورزی، معضل بیکاری و نحوه ارائه تسهیلات بانکی که گوشه‌ای از مشکلات مردم عزیز دیار سربداران است را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ام./

پایان پیام

  • کد خبر : 380027
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار